Postări populare

vineri, 14 ianuarie 2011

 Am invatat sa vorbesc.Am invatat sa iubesc.Am invatat sa traiesc.Am invatat sa ajut.Am invatat ce e tristetea.Am invatat ca increderea e o virtute.Am invatat ce conteaza cu adevarat in viata.Am invatat ce e prietenia.Am invatat ca poti continua inca mult timp dupe ce ai zis ….NU MAI POT…Am invatat sa sufar.Am invatat ce e viata.Am invatat sa iert.Am invatat sa accept...

Sunt un simplu om……..Sunt un om care vede viata ca o poveste.O poveste care nu e plina numai de fericire.O poveste de viata a unui om obisnui dar care incearca sa faca din nimicurile vietii ceva frumos.Imi plac lucrurile simple.Imi place sa ma bucur de viata.Si sa o traiesc alaturi de cei dragi.Admir persoanele puternice si care au reusit sa devina ceva prin propriile forte.De-a lungul vietii am invatat ce inseamna dezamagirile.Am invatat ca poate dura ani sa castigi un lucru si doar o secunda sa il pierzi.Am invatat ce inseamna prietenii adevarati.Am invatat sa fac o selectie asupra persoanele pe care trebuie sa le am langa mine.Am invatat ca de cele mai multe ori persoanele in care ai cea mai multa incredere acelea te dezamagesc.Am invatat sa ma descurc singura.Nu sunt perfecta si nici nu vreau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu